Hristiyanlığa göre cinsellik Tanrının bir armağanıdır. Hristiyanlığın kutsal kitabının ilk bölümünde şöyle yazar:. Tanrı insanı kendi suretinde yarattı, onu Tanrı'nın suretinde yarattı. Onları erkek ve dişi olarak yarattı. Yaratılış 1: Böylece Tanrı Havva'yı yaratır. Bu nedenle adam annesini babasını bırakıp karısına bağlanacak, ikisi tek beden olacak. Yaratılış 2: Hristiyanlığa göre evlilik cinsel yakınlığın anlaşmaya bağlanmış şeklidir ve evlenmeden ilişki ya da çiftlerin Fahişeyle Seks Caiz Midir sevgi olmadan ilişki Fahişeyle Seks Caiz Midir yanlış bulunmuştur. Lakin kutsal kitapta tam olarak evlilik öncesi ilişkiden bahseden İbranice ya da Grekçe bir söz bulunmamaktadır ama zina ve cinsel ahlaksızlık kesin olarak günah olarak belirtilir. Korintliler evlilik dışı ilişkinin ve fuhuşun günah olduğunu söylemiştirler. Bu konuda 1. Korintliler şöyle yazar:. İnsanın işlediği bütün öbür günahlar bedenin dışındadır; ama fuhuş yapan, kendi bedenine karşı günah işler. Bedeninizin, Tanrı'dan aldığınız ve içinizdeki Kutsal Ruh'un tapınağı olduğunu bilmiyor musunuz? Kendinize ait değilsiniz. Bir bedel karşılığı satın alındınız; onun için Tanrı'yı bedeninizde yüceltin. Korintliler Katolik Kilisesigenelde cinsellik konusuna daha muhafazakar bakış açısından bakar ve cinselliğin, yeni nesiller ve üreme özelliğini överek ön plana çıkarır, bu yüzden de prezervatif kaput kullanımına sıcak bakmaz. Oral seks Katolik Kilisesi'nde doğaya aykırı bir davranış olarak görülüp kınanır ve oral seksi, yapılması uygun görülmeyen cinsel davranışlar kategorisine sokar. Ayrıca Anal seks hiçbir şekilde, hiçbir kilise tarafından onay görmeyen, inançlarına göre sapkınca, kabul görmeyen ve insan tabiatına uymayan bir ilişki biçimidir. Sodom ve Gomora 'da üzerlerine lanet yağdırılan insanların girdiği bir davranış olarak görülür. Hristiyan erkeklerin, eşiyle bu şekilde ilişki kurması çok büyük günah sayılmaktır ve bu tarz ilişkiler Tanrı nazarında lanetlenmiştir. Protestan ve Ortodoks kiliselerevlilikte yaşanılan cinselliğin, üreme ve yeni nesillerin devamının yanı sıra, bir imanlının eşiyle tek beden olmasını tasdik edip, fizyolojik ve ruhsal olarak evliliğin bütünleyici bir parçası olarak görür. Protestan ve Ortodoks Kiliseler cinsellik konusundaki çoğu şeyi insanların vicdanına bırakmıştır, genel anlamda sınırlar çizmekten kaçınırlar. İçindekiler kenar çubuğuna taşı gizle. Madde Tartışma. Oku Değiştir Kaynağı değiştir Geçmişi gör. Araçlar Araçlar. Bir kitap oluştur PDF olarak indir Basılmaya uygun görünüm. Diğer projelerde. Vikiveri ögesi. Hristiyanlığın kutsal kitabının ilk bölümünde şöyle yazar: Tanrı insanı kendi suretinde yarattı, onu Tanrı'nın suretinde yarattı. Yaratılış 2: 23 Hristiyanlığa göre evlilik ve cinsellik [ değiştir kaynağı değiştir ]. Kiliselerin cinselliğe bakışı [ değiştir kaynağı değiştir ]. Katolik Kilisesi [ değiştir kaynağı değiştir ]. Protestan ve Ortodoks Kiliseleri [ değiştir kaynağı değiştir ]. Kaynakça [ değiştir kaynağı değiştir ]. Cinsel ilişki.
Yüksek İslam Ahlakı Nihayet Papa Grégorie, iki. Bu çalışmada feminizmin teorik çerçevesi açıklanarak, Türkiye özelinde etkileri incelenmiştir. Zira her ikisi de günahtan hali değildir. Bu bağlamda, İslam' ın feminizmle ilişki içinde olup olmadığı. veya bir fahişeyle cinsel ilişkide bulunması arasında maddi bakımdan pek fark yoktur. Hristiyanlıkta cinsellik - VikipediAH, fbn Mesûd ve Hz. Ve, o zina eden kadınları da, ancak zina eden o erkekler alırlar. İnsanın işlediği bütün öbür günahlar bedenin dışındadır; ama fuhuş yapan, kendi bedenine karşı günah işler. Zina eden erkek; zina eden veya müşrik olan kadından başkasını nikahlamaz. Mehmet Okuyan Meali.
Nur Suresi
Zina yapan erkek. Abdullah Parlıyan Meali. Bu bağlamda, İslam' ın feminizmle ilişki içinde olup olmadığı. veya bir fahişeyle cinsel ilişkide bulunması arasında maddi bakımdan pek fark yoktur. (Bu ahlâksız ilişkiler, cahiliye âdetidir.) Bu (tür evlilikler), mü'minlere haram ve yasak edilmiştir. Zira her ikisi de günahtan hali değildir. Bu çalışmada feminizmin teorik çerçevesi açıklanarak, Türkiye özelinde etkileri incelenmiştir. Karısı veya bir fahişeyle cinsel ilişkide bulunması durumunda günaha kadınların şahitliğinin caiz olmadığına ittifak ettiklerini ifade etmektedir. Nihayet Papa Grégorie, iki.Bu görüşte olanların, mü´minler üzerindeki rnmetin fazla ve büyük olduğu şeklindeki görüşlerine karşı deriz ki: İslâm nimeti, kulun desbi ile elde edilmiştir. Bu, tıpkı iki kişinin bir zina hadisesine şahit olmaları halinde, iki şahadetle zina isbat edilemeyeceği için, iftira eden kimseden haddin iftira cezasının sakıt olmaması gibidir. Şer´î cezayı hak ettim, onu bana uygula! Böyleleriyle evlenmek mü'minlere haram kılınmıştır. Evlâ dam, yapmamastdır. Onda, açık açık ayetler indirdik. Dolayısıyla başlarına bir halife seçmek, müslümanlara vâcibtir. Cariyelere, muhsan kadınlar İçin gerekli cezanın yarısının söz konusu olduğu ise Kur´ân´ın nassı ile sabittir. Aramızdaki hükmü ver" dedi. İmam Malik r. Eğer hanımı, kendileri beyaz olduğu halde siyah olan bir çocuk doğurmak suretiyle, kendisine benzemeyen bir çocuk dünyaya getirmişse, bakılır. Burada, başta ve yüzde meydana gelen yaraların cezası olan "Erş" ceza gerekmez. Bu vasıf, zımmide de vardır. Salih´in Allah hepsine rahmet etsin görüşüdür. Kur'an Yolu Diyanet İşleri. Bir de nikah akdi, bulûğa ermeden veya deli iken olabilir. Töhmete kapı açmama ise, mâli cezalarda gerçekleşemez. Bu âyetin, îmânı zayıf Mekke göçmenleri hakkında indiği rivâyet edilir. Çünkü insan bu durumda, bir tedirginliğedir yorgunluğa ve bir bitkinliğe düşer. Eyyûb a. Buna göre ayetin takdiri, "O zina eden erkekler, ancak o zina eden kadınları alırlar. Kölelere gelince, zahiriler dışındaki âlimlerin çoğu, zâni kölenin de elli sopayla cezalandırılacağı hususunda ittifak etmişlerdir. Böyle bir evlenme, müminler için gerçekten haram edilmiştir. Yol: Şahidlik Üçüncü yol, şahidlik yoludur. Çünkü sürgün edildikten sonra, satın alana teslimi mümkün değil. Buna şunlar delâlet eder: 1 Allah Teâlâ, "Onlar Allah´ın yanında başka bir tanrıya daha tapmazlar, Allah´ın haram kıldığı cana haksız yere kıymazlar, zina etmezler. Yani, bu unsurların recme karışmaması için ertelenebileceği söylenmiştir. İkincisi de böyledir. Ebu Hanife´nin birinci deliline şöyle cevap veririz: "Lûtilik, her ne kadar mahiyeti açısından zinaya denk olmasa da, hükümleri açısından denktir" ikinci delile şöyle cevab veririz: "Her ne kadar mefûl livataya arzu duymasa bile, bu failin aşırı istek ve arzusundan dolayı yapılır. Eğer ona celde vurmuş olsaydı, recm olunuşu rivayet edildiği gibi, bu da rivayet olunurdu. Böyle bir evlilik müminlere haram kılınmıştır. Bunun Hz. Böylece de sürgünün gerekli görülmesinin, bu ayetin neshi demek olacağı sabit olur. Peygamber s.